woensdag 21 februari 2018

Debat jongste kandidaat raadsleden Sittard-Geleen

Komende dinsdag 27 februari gaan de twee jongste kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen in Sittard-Geleen in debat met elkaar. Zij zijn beide 17 jaar. Aidan Smith (Nr. 36) zal het CDA en Pepijn Pi Van de Venne (Nr. 27) zal D66 Sittard-Geleen hierbij gaan vertegenwoordigen.

Beide kandidaten zullen om te beginnen een uitleg geven over de gemeenteraad, wat de gemeenteraad inhoud en wat deze als taak heeft. Vervolgens zullen zij ieder een toespraak houden over de plannen die ieders partij heeft voor de aankomende gemeenteraadsperiode vanuit hun jeugdig perspectief. Ook zullen op deze avond beide kandidaten het debat met elkaar aangaan door op een aantal stellingen te reageren.

Als afsluiting is er voor het publiek nog uitgebreid de mogelijkheid beide kandidaten vragen te stellen met betrekking tot de verder plannen van ieders partij.

Het debat zal plaatsvinden op 27 dinsdag februari 2018 van 17:30 tot 20:00 in het Rabobank gebouw, Bergerweg 49, 6135 KD Sittard.

Bent u van plan te gaan naar dit debat, dan word een aanmelding van uw aanwezigheid via: pepijnpid66@gmail.com erg gewaardeerd. Het debat is overigens geheel gratis om bij te wonen.