Cyril Laugs

Burgerlid

Sittard

Cyril Laugs ondersteunt de D66-fractie als burgerlid.

Na 10 jaar in Munstergeleen gewoon te hebben, woont Cyril inmiddels alweer enkele jaren in het centrum van Sittard.

Na zijn studie Gezondheidswetenschappen aan de Universiteit van Maastricht heeft hij diverse functies als beleidsmedewerker en programmamanager gehad bij zorginstellingen en gemeenten. Sinds 2015 werkt hij bij een kleine organisatie, die zich inzet om samen met jongeren en (pleeg)ouders te werken aan een goede leefwereld voor jongeren.

Naast zijn werk in het sociale domein heeft Cyril een lang gekoesterde droom gerealiseerd, een eigen restaurant. 3 jaar lang heeft hij zijn zaak in Sittard met veel plezier gerund. In verband met zijn huidige werkzaamheden is deze activiteit beëindigd.

Als vrijwilliger is hij ook nog bestuurslid bij COC Limburg, een belangenorganisatie voor lhtbi mensen. Het COC biedt activiteiten en ondersteuning aan voor hun eigen doelgroep, maar zet zich ook in voor diversiteit in de maatschappij in bredere zin (ongeacht geaardheid, afkomst enz).

Meer van Cyril Laugs