Jocelyn Engelhart

31 jaar

Sittard

Jocelyn Engelhart is bij de verkiezingen van 21 maart opnieuw met voorkeurstemmen gekozen als raadslid voor D66. Jocelyn heeft eerder als commissielid gewerkt in de commissie inwonerszaken voor Progressief Beek (een samenwerkingsverband van D66, GroenLinks en de PvdA in Beek). Na haar verhuizing van Spaubeek naar de gemeente Sittard-Geleen heeft zij zich in 2013 aangesloten bij de steunfractie van D66 Sittard-Geleen. In de periode 2014-2018 was zij ook al actief als D66-raadslid. Jocelyn werkt als juridisch dienstverlener en adviseur bij de Vincent van Gogh instelling en heeft haar eigen onderneming als Sociaal Raadsvrouw.

“Mijn focus zal de komende raadsperiode liggen op de decentralisaties en transformatie van de zorgtaken. Er staat een hoop te veranderen op het gebied van Jeugdzorg, participatie en langdurige zorg aan ouderen. Dat er bezuinigd moet worden is een feit; de kunst is om je zorg zodanig in te richten dat iedereen die zorg nodig heeft, die ook voldoende ontvangt’’

Meer van Jocelyn Engelhart